Hot,hot,hot,hot..

Shulelulu!

Sitter hemma hos pappa efter en krävande dag i skolan. Började 12.30 med engelska där vi lekte pictionary där marcus och jag vann, score! Där fick vi sluta ca 40 minuter tidigare så vi tog en tripp mot Skanstull men stannade vid thaiburken för att ta med oss mat därifrån och sitta i parken i solen, skönt! Gick tillbaka till skolan för en svenskalektion där jag gjorde ett prov som gick grymt, och efter det va det ingen pmf så jag drog till pappa för att hämta lillebror. Sjukt påfrestande dag... hehe

Ikväll blir det träning och efter det kanske en promenad i det fina vädret om jag fortfarande kan stå upp, det vill säga. Nu ska jag ta mig en titt på Svampbob Fyrkant med brur i väntan på skjuts hem av min andra brur. Peace out!


Sweetie<3

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0