Söndag

Gårdagen slutade med ett bowling resultat med Annie som vinnare, Axel på andra plats, Christian på tredje plats och Emma sist. Efter bowlingen hamnade vi i ett cozy hörn på medis med fika och massa prat.

Morgonen började med Emmas ansikte framför mitt och en otrolig morgonfrilla! Haha schnyggt!

Fettona fortsätter till köket för frukost och lite senare lunch. 20 minuter efter lunchen kommer en andra lunch.. Haha, inte med flit faktiskt! Usch, alldeles för mycket mat. Nu behöver jag inte äta på en vecka...

Kvällen fortsätter och jag hamnar med stor sannolikhet på muggen med M & A. Inget socker den här gången och tjing pax för hörnet!

Sover hos sweetnose idag också, julgodis och stor säng here I come!!

Stress

Blev väckt av Emma för typ 20 minuter sen, vi skulle tydligen in till stan idag så det var bara att pallra sig upp och göra sig i ordning! Nu sitter jag här, klar och redy to go, men bussen går inte fören om en kvart så jag tänkte slänga i mig lite mat och sen blir det att gå.

Igår hamnade jag hemma hos tt med deorna och några fler. Kvällen började bra men slutade inte riktigt på det spåret... Jaja, det var ju bara en kväll... Hoppas idag blir bättre!

För att jag ska ju faktiskt åka och bowla med E, C & A på gärdet. Ser lite fram emot det men jag är inte så bra på det där så vi får se hur det går!

Nu ska jag åta lite och sen ska jag gå, ciao caio!


Julen fortsätter..

Julhelgen har varit lång och den har spenderats hos mormor och morfar utanför södertälje med Bobo och fatso. Mysigt att komma hem 5 kg tyngre..

Fick ett x-box 360 och en systemkamera och massa småsaker i julklapp. Tog en promenad för att testa kameran igår också och jag kan glatt meddela att den fungerar alldeles utmärkt! Här är ett smakprov av vad som kommer:

Ikväll ska jag träffa Deorna också, trevligt eftersom jag inte träffat de små filurerna på länge! Blir att spela fifa eller titta på film(a) Lill och stor har överträffat sig själva för att fixa ihop något x)


Jobbig helg..

Den här söndagen har nog varit den jobbigaste och mest påfrestande dagen under hela året!
Började med att jag blev väckt kl 12 av mamma, somnade om i ungefär 5 minuter och sen väckt av Filipe. Åkte iväg till Rågsved för att packa ur bilen=springa upp och ner för 3 tr med backar av läsk eller liknande i famnen. Kom hem däifrån och fick bära här hemma också, i och för sig var det bara en trappa men ändå.
Ställde mig i köket med mamma för att göra i odning vårt lilla julbord som vi skulle ta med till pappa. Satte oss i bilen och åkte till pappa där han så snällt väntade(inte för att han kan gå någonstans men ändå). Stannade inte så länge eftersom det där j***a ö-bladet skulle delas ut så vi åkte hem och jag satte igång, utan musik eller motivation så började benen röra sig upp och ner för alla stamgatans trappor...
Kom hem lagom till Grinshen och mina nacho-chips. MUMS!


Imorgon ska jag klä en gran men annars inga planer, otroligt skönt!

Nu ska jag se hur det har gått för E & C.

byebye<3


Skoltiden är över för i år

Lördagen blev snabbt uppbokad igår men avbokades lika snabbt idag, så idag är jag ledig! Ska duscha och sen krypa ner under täcket med någon bra film och godis. mums!

Hela kvällen igår spenderades antingen i bilen eller att springa i trappor med backar av läsk och annat. Ont i ryggen, skoja inte! Kom hem halv 1 och då blev det bums i säng. Allt ska packas upp imorgon i rågsved, ingen orkade idag. xD

Veckan verkar lite full också men det löser sig säkert.

Lördag: Filmkväll
Söndag: Hälsa på pappa, dela ut ö-bladet, packa ur bilen.
Måndag: Klä en gran
Tisdag: Åka ner till landet i think..
Onsdag: JULAFTON!

Sjukhus får mig att må illa...

Sitter på mammas jobb efter en "jobbig" dag i skolan. Började 12 med föreläsning från en polis, lite mingel efter det och sen en föreläsning till från en läkare och sen slutade jag kl 14.50. Mycket jobbig dag...

Nu sitter jag här och väntar på mamma som är långsam och sen ska vi till sjukhuset och hälsa på pappa.

Ska springa ner till skomakaren sen också och hämta mina älskade skor.

XOXO

Morrn!

Sitter hemma och väntar på bättre tider. Min buss går 52 så jag måste nog snabba på lite.

Idag är det en vanlig tråkig skoldag, men vi får se till att göra den rolig! Kommer hem runt halv 6-6.. >.<

tudilu<3

Tredje advent

Gårdagen var nog den konstigaste dagen jag varit med om.

Först åkte jag två timmar ner till Örebro till min pappa som ligger på sjukhus, det ska man inte behöva uppleva. Sen blev det två timmar hem igen för att göra mig i ordning för att gå ut igen. Hamnade tillslut i en bod bakom Robins hus med levande ljus och sanning och konsekvens med helt sjuka frågor. Jaja, kom hem runt 12 och hamnade i ett kortspelar-maraton. Kom i säng runt kl 6 idag.

Blev väckt kl 13, upp och göra i ordning för glöggpartyt och sen fixa till sig. Sitter nu och är asocial medans engelskan/spanskan/franskan och glöggen sprutar!

Detta ska vi ändra på!
Byebye<3

Dagens

Skoldagen började ganska segt. Satt på engelskan och gjorde julkort till vår lärare som sa vad vi skulle skriva >.<. Under lektionen sprang vår lärare iväg för att pynta upp sig lite och tio minuter senare stod vi i allrummet med ett luciatåg av lärare framför oss. Mycket underhållande måste jag säga! Sen vidare till mattelektionen där vi faktiskt gjorde någon nytta. Gjorde lite tal och klurade tills det luktade bränt i klassrummet.
Samhällslektionen var mest genomgång med en sjuk tomtenisse som förklarade allting. Tycker lite synd om Thunder-Bear. Efter lektionens slut fick jag glada nyheter från vår älskade nisse, jag var en av de TVÅ i vår klass som klarade provet för någon vecka sedan. Snacka om att lyckan spreds i mitt ansikte!

Lektionen slutade och vi tar oss ut i regnet och bort till Österwalls där det blir en varm macka och en smoothie för mig och puff. Sprang ut i guds tårar igen och tillbaka till skolan för att se dramagruppens pjäser. Kom liiite för tidigt så vi satte oss i ett grupprum och piffade upp oss lite. Kom in i pjäsernas värld och gick därifrån med ont i magen och mungipor uppe vid öronen. Otrooooligt roliga pjäser, jag har så duktiga pojkar jag! Jag är stolt!

Datorkunskapen drog igång och jag blev klar med min uppgift. Är snart officiellt klar med kursen, måste bara göra provet först. Men vi fick gå tidigt iaf.

Åkte in till centralen och mötte Emmas kompis Nathalie och hennes kille John. Snabbt och smärtfritt. Tillbaka i skolan igen hamnade vi framför datorn med ppp som nu ska avslutas.

Kl 17.00 slutar pojkarna och då blir det förhoppningsvis fika (eller hur Emma?(a))

Sen blir det hem till mami och göra glögggodis!! :D:D

Innan nyår!

  •  Ha snöbollskrig med Joss
  • Fixa mina naglar
  • Fika med Emma på EH
  • Träffa SunShine mer!
  • Bli sams med Dig
  • Handla AllA julklappar

Drogfritt

Skolan idag va inte lockande. Vaknade upp bredvid Puff som inte heller va taggad.

Skolan idag är lite läskig, fixa ppp på de två första lektionerna och senare blir det prov! Usch -.- Efter skolan blir det lunch i 35 min och sen tillbaka till skolan då vi ska lyssna på nån föreläsning om droger. I två timmar!!

Ska träffa SunShine senare också som jag inte träffat på åratal! Men nu blir det äntligen av! :D Ska nog på träning senare också...

Mitt liv just nu är väldigt rörigt, folk dör eller blir skjutna och Du försvinner. Skoja inte om att jag inte vill vara kvar här längre...

Tillbaka på topp!

Nu är jag tillbaka i skolan, med humöret (nästan) på topp och underbara kompisar som stöttar mig. Det kan inte bli bättre!

Onsdag: Hem till Emma och plugga
Torsdag: Träffa Dea, träning
Fredag: Träffa Camilla
Lördag: vet inte
Söndag: vet inte

Hör gärna av er om ni känner för att träffas! :)


Problembarn

Åkte ner till landet igår för att jag klarade helt enkelt inte av att vara i skolan runt människor som spekulerar om vad som hänt och kommer på olika rykten. Åkte iväg för att tänka men smsen ramlade in med frågor.

Ska försöka fixa till det här så fort jag kan så att alla får sina svar men det är inte så lätt som det verkar...

Hos Martino

Sitter hemma hos Martin och tittar på film. Men det är inte det mitt inlägg ska handla om, detta inlägg är ägnat åt Alvin.

Alvin är en söt liten kille som är lite konstig men det hör väl till naturen (min natur iaf).

Pusspuss på dig<3

Tankedag

Gick upp hyfsat tidigt eftersom A skulle på öppet hus där jag också borde varit men va väldigt off idag. Somnade vid halv 4 senare på dagen och vaknade för en halvtimme sen. Bearbetade väldigt mycket under tiden. Känns lite bättre nu iaf.

Ikväll blir det nog en kväll inne med mamma och hennes kompisar. Ska kolla lite på film också.

Saknar ganska många idag bl.a. pappa, dea, axel, puff och joss...

Tillbaka lite halvt

Hallå!
Jag har haft en ganska jobbig tid just nu och har det fortfarande, därför har det inte blivit så mycket uppdateringar. Men nu har jag kommit tillbaka lite halvt och ska försöka skriva igen.

Gårdagen va jobbig. Kom till skolan för att hitta annat att tänka på men blev utfrågad så det blev samma tankebanor som kvällen innan.
Missade att jag hade träning också >.< Jag satt ju på bio istället! Älsklingen har ställt upp för mig nu och bästa vännerna finns där också så det känns bra att folk bryr sig! Kärlek till alla er<3

Idag är det meningen att jag ska på öppet hus och stå och snacka om positiva saker men det känns inte riktigt som om jag är upplagd för det... Vi får se, kanske droppar in iaf.


Sorry!

Förlåt, förlåt, jag vet. Det har varit dålig uppdatering från min sida men jag har ju faktiskt ett liv utanför bloggen!

Jaja, ska till södra nu skriver mer därifrån.

Julen närmar sig

1 advent var igår. Då kom jag även hem från pappa.

Sitter i skolan och gör en finfin ppp. Kanske ni får se den sen, hmm, eller inte.

Idag efter skolan ska jag hem antar jag, ska försöka få i mig något att äta och sen kanske träffa Dea. Har inte träffats den sparveln på åratal! Saknar dig<3

Min vecka är lite smått uppbokad då jag har prov och ska sova borta men inte överdrivet. Helgen kanske spenderas hos mormor med pepparkaksbak och glögg. Mysigt!

Nu ska jag fortsätta lite smått.

Pusspuss

RSS 2.0