Runaway Trains

Halloj!
Jag sitter i skolan på svengelskan där jag fick låna britts stora dator. mwihi :)

Har inte kunnat blogga på länge eftersom jag inte har nåt internet hemma. Det är fel på min bärbara efter kaj typ förstörde den och sen den vanliga datorn.. mja, den är som den är efter att filipe hållit på med den x)

Måste egentligen fixa min no-redovisning men jag har inget att skriva om så det blir lite svårt menmen. Det är ju jag och Dea som ska göra den och då vet alla hur det blir xD

Aja, nu ska jag försöka iaf. byebye!

What's Going Ahn

Sitter på nolektion och ska egentligen fixa min ochh deas powerpoint presentation men jag pallar inte och inte hon heller så vi är lite tragiska och chillar istället ^^ slutar nu men hörs kanske lite senare, beror på om mitt internet funkar. har inte gjort det på typ en vecka... aja byebye!

Oh, Oh... Yeah

Hallå!
Sitter i datasalen och behöver inte göra nåt speciellt så jag skriver lite (a)

Helgen bestod av att jag åkte runt med Dea till bland annat sköndal och slussen. I sköndal va det "fest" som inehöll att sitta i en källare och kolla på hockey...
I slussen hände inte mer än att hitta ett ställe till Dea där hon kunde kissa och sen va det bara hem som gällde.
Söndagen va lite småseg. Va på träning och flyttade hem till kära Stamgatan. Home, sweet home!

Nu orkar jag inte skriva mer så jag ska va inne nån annan stans istället ^^ byebye!

RSS 2.0