Sunday and the game is on!

Godmorgon alla läsare!

Rullade ur sängen runt halv 11 imorse och har hunnit äta frukost och sola på balkongen, underbart! Det är väldigt tragiskt enligt mig att det här kan vara de sista solstrålarna (om man räknar bort de som ska komma på onsdag) och sen är det ju vinter! Eller kanske inte vinter=snöstorm men det blir ju bara kallare och kallare. Me dont like!

Men nu ska vi inte tänka på det idag, det är ju fortfarande sol liksom! Nej, idag ska jag istället tänka på att jag har en match som ska spelas på Lisebergs BP mot Bromma(tjejerna)pojkarna. Ska bli lite kul men är inte helt hundra på att jag kommer orka spela hela även fast jag brukar det. We'll see.

Nu ska jag gå och göra något tråkigt med Filipe och ****. Man märkte ju hur tråkiga de va igår liksom...



Byebye!


What a day...

Skoldagen började segt då jag tog fel på tiden... Men det löste sig ganska bra och resten av skoldagen fortsatte. Det värsta kom på lunchen. Vi lånade ett paraply i repan för att det duggade lite men det va inget mer med det. När vi sen skulle tillbaka så börjar det ösa ner! Tror aldrig att jag blivit så blöt så snabbt förut, skorna var vattenpölar och byxorna satt som ett andra skinn på benen. Ojoj, det va inte kul...
Nu har det däremot switchat helt och solen tittar fram. Jag förstår mig verkligen inte på vädret här i Sverige...

Kvällen spenderas förmodligen med bror min och ett varmt täcke för att jag fryser som jag vet inte vad så jag tror jag kan hålla på att bli sjuk men det hoppas vi inte på!

Nu ska jag ta något att äta och sen ska jag ta en dusch!



Puss

Sista solstrålarna...

Tjenare!
Sitter hemma och glassar i solen på balkongen efter en mycket påfrestande dag i skolan. Gick från 8.05 till 11.10, det tog på krafterna måste jag säga...

Idag hade jag hoppats på att få ett mail från min chef när jag kom hem men det hade jag ju inte. Träffade honom lite snabbt när jag gick av bussen och han gick på den så jag antar att han ska in till kontoret för att förhoppningsvis skicka iväg det där mailet.

Funderade på om jag skulle dra med mig någon ut i solen nu strax men då kom det upp en lampa ovanför mitt huvud, alla går ju i skolan förutom jag! Thuthuthu, jag tycker lite synd om de som sitter där i skolbänken och deras huvuden bankas fulla av kunskap. Vilket iof kan vara ganska bra men.. ja ni förstår vad jag menar.

Nej! Nu ska jag ta ett glas vatten och jobba lite mer på brännan. Ha det bra!



Puss

Weekendplans?

Hej!
Sitter hemma efter en av de första dagarna i skolan där vi bara gick igenom en massa betygskriterier som man inte förstår sig på/bryr sig om. Gryymt tråkigt men men, det måste göras någon gång. Hade hellre legat på en strand och solat galet med en kall drink i handen. Mmmm....

Imorgon så är det äntligen fredag, parteeey! Börjar 12.45 skönt nog men slutar 5 oskönt nog. Ska förbi Björn också innan skolan lite snabbt. Kvällen/helgen är oplanerad men med förhoppningar om att något roligt dyker upp!



Puss

Oboy!

Ojojoj... det var grymt länge sen jag skrev nu. Tråkigt? Asså om jag ska vara ärlig är det inte lika roligt längre, har ingenting att skriva om... Under lovet har jag jobbat och sen har jag varit i Portugal. Gud, tror inte man kan få det att låta tråkigare x) Jaja, kanske skriver lite iaf men tror inte det blir mycket.

Idag ska jag förmodligen till stranden med vänner men får se om jag inte håller till på balkongen istället... Vi får se, ska börja höra av mig till folk strax.

Något nytt, hmm.... Jusste! Jag har fått jobb!!! Ska jobba nu som festfixare men mest inriktad på studentskivor. Ska bli sjukt kul eftersom att det är det jag vill hålla på med. Men inte bara det, jag har fått 2 praktikplatser också! Asså det går bra för mig nu. Så ett jobb, 2 praktikplatser, skola, träningar..... Oj, det blev ganska mycket... Men jag ska prioritera skolan och sen jobbet och sen praktikplaterna. Fast en av praktikplatserna är grymt stor så kanske lägger ner lite mer jobb på den också (a)

Okej, nu har jag skrivit av mig lite men det ser så tomt ut så lägger in en bild från portugal också. Utsikt från vårt rum. Yeah!


Puss


RSS 2.0