Friday Night Lights

Skolan plågar en fram till kl 17 då det blir hemgång för en varm dusch och siesta. Min dag har verkligen varit åt h*****e. Bussen som skulle komma kl 11.53 kom 12.28, tunnelbanan som skulle komma om en minut kom efter 7 minuter. Kommer till skolan och där står min dator redan framme men självklart vill den inte fungera som den ska. Usch, hemsk dag!

Har ingenting planerat i helgen, det dyker alltid upp något men kan inte säga att jag är speciellt taggad faktiskt. Garderberna ska rivas på lördag/söndag och sen är det 17 dagar kvar tills min nya säng kommer och mitt rum är då officiellt på G i renoveringen! (sängen är btw 180 bred om någon undrade;))

Up, up and away!

Defying Gravity

Tjooo!!

Igår träffade jag Doggedoggelito. Vi gick och åt lite snabbt och sen sprang vi in på bion där filmen började precis, timing. Snabba Cash visades och jag tror att jag hade fått upp alldeles för höga förväntningar för att såå bra va den inte... Kanske bara jag som tycker det?

Ikväll blir det en lugn kväll med en bra film och lite plugg. Ser inte fram emot det ett dugg!

Nu börjar min lektion som kommer bestå utav en föreläsning om html där snacket hållet på konstant medans uppgifterna går på 5 minuter. Tur att jag har min burn, mina bilar och min musik! Score :D


Paradise hotel - nya beroendet?

Skolan har precis börjat och den slutar om ca 3 timmar. Ganska skön dag om jag får säga det själv. Slappt med två lektioner och sen blir det till att sola lite snabbt för att få tillbaka sommarn på ett sätt iallafall..

Igår va jag och tränade för första gången på 3 månader. Ett hårt men välbehövligt pass som slutade med en milkshake. Åkte och hämtade Andrea också och åkte sen hem för två avsnitt av PH vilket jag inte följt överdrivet mycket men eftersom att hela klassen tittar på det så känner jag ett tvång att se vad de handlar om iallafall.

Nu ska jag se om jag kan få till något på min uppgift sen blir det kanske en burn? ;) xx

The weekend is here and you're still on my mind...

Fredagen är här och helgen börjar om 4 timmar och 20 minuter. Då ska jag först leta laddare till min kamera och sen hem och ladda kameran...logiskt?
Sen ska jag börja göra mig i ordning för ikväll för att då ska jag på teater/musikal på Maximteatern. Vi har samlat ihop hela stamgategänget (what's left of it) och dragit in några nya också. Efter det ska jag vidare på födelsedagsfest med min käre vän E. Kommer bli riktigt roligt tror jag!

Lördagen ska antagligen spenderas på IKEA med mamma. Vi ska leta säng, färg, tapeter och garderober. Mitt nya rum är äntligen på väg att börja renoveras. Känns skönt att komma upp från golvet efter lång väntan...

Söndagen ska jag slappa. Jag ska hyra en film, köpa något gott att tugga på och sen ska jag slappa. Jag har iof blivit bjuden på konsert men vet inte om jag orkar. Min kompis spelar och några andra kompisar ska dit men vi får se, kanske om de insisterar, hihi.

Nu ska jag tillbaka till lektionen och fortsätta göra min hemsida. Grymt tråkigt men det måste göras och det är inte speciellt svårt.

Be good!

Skolan är igång men kroppen hänger inte med

Tjaba!

Min dag har varit ganska lång men den har varit helt okej, har haft två lektioner som har varit utspridda mellan kl 9.30 och 14.55. Sista lektionen har bara varit skojande med lärare och elever som inte gick i min klass, jag har varit i hela huset och utanför men inte i mitt klassrum.. wierd.

Aah, tagga till för imorn! Då blir det nyårsrevansch på krogen med alla möjliga människor. Shit, kommer bli grymt! Gud, jag låter som Josefin..-.- Haha!
Kommer lite nytt folk också vilket alltid är kul. Utlänningar från Australien och allt! Sjukt kul!

Kl 1 eller 2 vet vi ju inte om det blir men det löser Joss sen, eller hur? ;)

Nej, nu ska jag börja skriva på min redovisning och sen drar jag hem med en film och lite smått och gott så hörs vi nästa gång! Ciao<3



Haha, bild från ettan x)


RSS 2.0