Praktik + nytt jobb = kaos?

Tja!

Sitter hemma på första praktikdagen, fail? Har haft problem med min kropp i några dagar nu så vi kan ju kalla det att jag är "sjuk". Mår inte som jag ska men det gick ju snabbt att lösa med pencillin och lite krämer. Mår mycket bättre nu men inte helt bra än, blir två till tabletter innan sängdags.

Om ca en timme ska jag sitta på bussen på väg in till det nya jobbet som inte alls lockar. Efter det jag har hört att man kommer få göra "första dagen på jobbet" så vill jag inte alls gå dit och göra bort mig inför alla mina erfarna medarbetare. usch..

Okej, med tanke på att det bara är en timme kvar nu så ska jag börja göra mig i ordning så att jag är klar när det är dags att ta sig ut i det kalla vädret som har värmts upp liiiite lite av solen, underbart!

 

See yah!

 


RSS 2.0