Lovet är snart slut..

Asså jag hatar lov.. Det suger verkligen när man inte får åka någonstans, man sitter hemma medans alla smsar och ringer och säger hur kul de har det så jag vill bara... gah!

Nu ska jag spendera ännu en dag med mig själv och en ben&jerrys... mitt liv suger just nu, jag har ingen att krama på och ingen att bara prata skit med. Alla är bortresta! x) haha gud vad man kan tycka synd om sig själv :P

Sällskapssjuk

Har städat mitt rum nu så det ser jättetomt och stort ut :O inte okej.. Fick sällskap från Filipe och Andreas nu också men de ska snart åka och bowla och senare dra sig tillbaka hit(tror jag) för att titta på film. Ska jag vara med? Tveksamt. Jag är nog hellre ute och ränner med mina homies^^ Så nu ska jag börja höra av mig så får vi se hur kvällen artar sig :)

ciaociao

Slö-dag

Sitter hemma fortfarande, även fast jag vaknade vid halv 9 ;/ Aja, jag har fixat lite smågrejer och ska snart ner till konsum för att handla lite smått och gott. Kanske ska träffa Andreas idag :O Ska bli riktigt roligt att träffa honom igen efter alla dessa år^^ Vi har MYCKET att snacka om efter gårdagens små sms :P Aja, inte så viktiga saker men han har en del att förklara :P

Nu ska jag lyssnar klart på min små låtar, försöka få iväg bilder till pappa och sen ska jag ta en tripp ner till konsum. byebye!

Veckan borde bli lugn

Tisdag är det nu och jag gjorde inget vettigt igår. Tog en prominix vid 2 för att vi var sugna på cola(?) Alvin, Amanda och Ylva va här hemma ett tag också men vi satt bara och snackade. Herregud vilken seg dag x)

Idag ska jag få lite mer gjort! Jag är redan påklädd, har kollat sl när jag ska åka hem och så ska jag in till stan igen för att fixa en viss slarvers armband :) Senare ikväll ska jag på bio med mamma också<3

Nu ska jag fixa till mig lite snabbt och sen ska jag åka hem, mitt tåg går 12.15. Hörs ikväll och ha en underbar dag!

Sportlov

Sportlovet har börjat och jag har inte gjort ett s**t... och det är så otrooligt sköönt!! Har legat hemma hos Martin hela dagen idag och ska försöka komma ut idag men får se hur det blir med det :P

Axel är i Åre med sina kompisar, Emma är i Luleå(?) och Dea... ja, det kanske vi inte ska ta upp här.. Hemskt är det som det är nu iaf..

Jag hade så gärna legat i din famn och lyssnat på våra låtar nu, det är inte lika mysigt när man är ensam.

UF-mässan var i fredags och det var mysigt men långtråkigt. Hade kul med kortspel och x-box iaf i PipeUf montern :) Där hände allt! Underbara människor :) Dagen slutade hemma hos älsklingen eftersom att jag inte skulle få träffa honom på en vecka. Sorgligt men skönt att träffas. Saknar dig<33

Nu ska jag byta om och göra mig i ordning, får ju besök senare på kvällen :) hörs!

8.49

Jag är stolt över mig själv, jag kom upp i tid imorse! Kom i tid till skolan, var till och med här för tidigt! Jag är faktiskt ganska bra^^

Skolan idag slutar runt 12.40 och då följer jag kanske med Emma och hämtar Boss och äter lunch och sen bär det av till mässan. UF är ju där idag också och jag ska gå modell. Ni får se när(om) ni kommer dit ;) Kl 19.00 ska jag synas.

Nu ska jag jobba med något helt annat och sen ska jag ta en rast, ciaociao!

Ledig

Vaknade upp på Brahegatan med min underbara älskade Axel som inte kunde komma upp för att komma till skolan. Kom upp runt 11.15 då hans lektion började men det löste sig. Själv låg man kvar och chillade till kl 12 ungefär då jag bestämde mig för att göra mig i ordning för att åka hem. Ringde ashl på vägen och hamnade därefter på subway, wunderbart! Stannade i skolan i 3 timmar i väntan på att deras lektion skulle sluta och sen bar det av till ett fik för en fanta och en macka och en yberäcklig blåbärspaj... uuww "/ Aja, åkte till slussen för en sightseeing upp i gondolen. Efter ett antal köldskador åkte jag hem och hamnade i soffan framför gamla greys anatomy avsnitt och med en passionsfrukt, mums! :D

Nu ska jag gå och duscha ett lååångt tag för att sen titta på de nya avsnitten av greys och sen försöka ladda ner gossip girl också :)

XOXO

Tisdag

Kom hem från skoldagen runt halv 5 och har gjort ingenting sen dess, mucho skönt!

Fick en massa rosor av älsklingen idag som var jättefina! Det bästa på dagen hittils^^
Kom försent till gympan också för att jag var tvungen att åka hem och hämta bortglömda gympakläder och lämna små rosor i vatten. Inte bra men lektionen var inte värd att vara med på ändå men resten av lektionen bestod iaf av fys och boxning...

Nu ska jag fixa till mig och sen ska jag åka hem till shoulders. Sover där idag eftersom att jag är ledig imorn, woho! Ska fika och fixa en sak på *** och så blir det att hämta Boss och kanske öppna ett sparkonto? Hmm, ska försöka spara en massa pengar serru :)

Nej, nu ska jag vara en duktig flickvän och komma i tid för en gångs skull! Byebye

Nu är det dags igen!

Okej, jag känner att det har gått alldeles för lång tid mellan uppdateringarna på sistone och jag har nu bestämt mig för att ändra på detta. Så det blir en snabb uppdatering från helgen och sen ska jag försöka blogga så fort jag får chansen vilket inte är ofta eftersom att min dator funkar inte och mitt internet är fucked up -.- Jaja, jag ska försöka!

Fredag- Skolan och sen bio med Axel. Friday the 13th. Fy i helvete va bra den va! Fast sjukt läskigt... :D
Lördag- Alla<3dag!! Låg hemma med älsklingen hela dagen och bara myste järnet! Släktingarna från utlandet kom hit också.
Söndag- Middag med hela familjen (Axel inkluderad)

Måndagen bestod av skola och geléhjärtan! Sitter hemma hos papi nu också för att han fyller år idag men ska strax gå för att jag börjar kl 8 imorn O.o

Blir förhoppningsvis en uppdatering snart. Beijinhos

Tisdag

Blev ingen idrott nu på morgonen så jag börjar 12.05. Då har jag tre lektioner och sen blir det förmodligen hem och ta det lugnt. Imorgon har jag bestämt att det blir shopping eftersom att jag slutar tidigt då! Ska försöka med en löpträning också hade jag tänkt...

Nu måste jag dra på mig en tröja och sen måste jag gå till bussen som går 35, ciao ciao! världens bästa dejtställe, btw!

Låång skoldag

Började tidigt idag eftersom vi har heldagar måndagar och tisdagar... Segt men finns inte så mycket att göra åt saken.. Åkte från skolan till mami för lite sällskap hem och sen vidare till örby för lite mat. Hamnade framför tvn med inspolade program som visades till hälften för att bandet senare tog slut... Tappade ett örhänge i en fight också men det upphittades snabbt.

Imorgon har jag gympa på morgonen, inte okej, och då är det några 3or från min skola som ska leda vår lektion, inte okej! Aja, får väl stå ut antar jag men jag måste säga att jag inte är taggad i en enda liten mikroskopisk partikel av mig.

Nu skriker mitt varma täcke efter mig så jag ska lyda, natti!

Godnatt

Har legat hela dagen antingen i min säng eller framför tvn. Mamma hade en kompis på besök för att få lite sällskap under filmerna som skulle ses under dagen. Tittade lite slött på de tills jag gick och la mig pga smärta... Jaja, vaknade lite senare(2 timmar senare för att vara exakt) och då hade min dator slutat fungera men, teknisk som jag är, så fixade jag den så att jag kunde komma in här ett tag :)

Nej, nu blir det lite ordentlig sömn för min del, börjar 9.40 imorgon så behöver inte stressa. Om någon är frisk imorgon så blir det lite shopping också vilket alltid är kul!

Natti natti!

Helg utan sömn

Rubriken kan misstolkas och folk kan tro att jag varit ute hela nätterna men så är inte fallet. Nejnej, jag har tagit det lugnt den här helgen för att vila upp mig men det fick jag ju inte eftersom att Emma har varit här hela tiden och hon låter som faan när hon sover så jag har inte fått sova ordentligen och därav rubriken. Så Emma, du får sova hemma ett tag så att jag får min sömn x)

Igår var det löning för mig så Axel, Emma och jag tog oss in till Sergel för att titta på bio och vi hamnade på "I taket lyser stjärnorna". Hyfsat bra film men boken är mycket bättre!

Blev ett välbehövt snack igår och nu är vi på vår rätta bana igen och det känns bra! Och nu är väntan över, det bli inget oönskat för vår del!

Nu ska jag tjocka i mat, är sjuukt hungrig, och sen ska jag på träning. Ciao ciao!!

Kort dag

Gick upp runt 8 för  att jag började 10.10. Skrev prov på en kvart och drog sen till slussen för att möta sweetie. Snackade lite och drog sen till gullmars och blev upphämtad av pappsen. Åkte till frösundavik och skaffade kanske jobb och hälsade på några vänner. Åkte därifrån till högdalen med en tandläkartid i huvudet. Tog ungefär 10 minuter, blev hämtad av pappa igen och hämtade lillkillen och Maria och åkte hem.

Dammsög hela lägenheten och fick ett sms när jag var klar att städerskan kommer imorgon... surt! Städade undan i mitt rum också så nu är det nästan tomt :O Ser bara ut såhär när städerskan ska komma annars ser man nästan inte golvet...

Ska kanske åka förbi öppet hus idag också, det är alltid så trevliga människor där! Men vi får se hur det blir här hemma..

Skulle dela ut en massa blad idag men eftersom sjuklingen inte kom till skolan idag så blev det inget sånt, imorgon istället. De här papprena ska vi dela ut.

Trött och mätt i min säng, underbart!

Skolan idag gick hyfsat snabbt, slutade 12.10 och åkte då till Subway för en alldeles för stor macka. Tog tuben till pappa för att hjälpa till där och kom hem ganska sent... En låång dusch följde och nu är det sängen och skönhetssömnen som gäller!

Men innan jag går blir det lite bilder från helgen, enjoy!

                   

Svenska

Skolan var så motbjudande att jag nästan stannade hemma idag men det går ju inte, man kan ju inte missa nåt.

Idag slutar jag 15.20 tror jag och då ska jag hem och sova och sen antagligen träning... Sååå otaggad men jag känner att jag måste börja träna igen. Frågan är då om det är någon träning idag över huvudtaget?

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting och sen ska vi äta!

XOXO

Helgen del 2

Söndag är det nu då.. En natt kvar och sen skola igen...

Lördag spenderades hemma i lägenheten med Christian, Axel, Emma och Filipe. Spelade kort, Alias och senare in på små timmarna blev det akrobatikövningar och träning. Jobbigt men bra :)

Nu sitter C,F och E och spelar tvspel och mamma och A ligger och sover framför tvn. Skön söndag.

Btw så lägger jag antagligen upp lite gaylord bilder från igår också!

RSS 2.0