Hero

Hej.
Dagen började med att jag försökte få tag på mitt lösenord till gymnasieintagningen. Mamma fick mail från de med mitt lösenord och jag kollade. Jag kom in på Jensen södra. Jag ville gå Riddarfjärden med Dea och blev därför lite chockad. Mamma ringer och får höra att jag blev ledsen och börjar skrika på mig att jag är en bebis... Jag vill säga så mycket otroligt dumma och idiotiska saker om henne men det är onödigt att göra det här.

Miners

Godmorgon!
Eller godmorgon godmorgon, jag har inte gått och lagt mig än! :O Va med Dea hela natten men inte bara det, vi va hemma hos Max. där va också Felix, Alex, Angelica och Adam som just råkade vara portugis! (jag är halvportugis)
Vi hade trevligt med lite olika lekar (a) och vi lyckades bada också i 17 gradigt vatten. Ganska kallt och jag blev islängd av Felix...

Idag ska jag och Sunshine, som fyller år btw, och äta sushi och köpa en väska. Kanska ska äta tårta med Alex och Adam också men jag är inte så taggad på det x)

 Fler uppdateringar och bilder från igår kommer sen. Byebye<3

Regular Cat

God kväll!
Va i stan med Dea idag, letade efter en väska till henne men den fanns bara i vitt så det blir beställning över internet istället.
Kvällen närmar sig och fest i älvsjö låter lite lockande men jag vet inte riktigt... Kanske tar mig in till stan och tittar på bio istället. :) Vilket låter mysigast?

Aja, jag finns på mobilen ifall ni vill något! Ha en bra kväll :D

Drag Shit

Hallojsan!
Igårkväll åkte jag in till stan för att hålla Little Miss Sunshine sällskap medans hon spionerade på två människor som inte fick göra något dumt.. :/ Lite tveksamt menmen. :)

Idag skulle Dea bli vackrare som sagt men pga min slöhet och hennes dåliga humör blir det ingenting idag. Tråkigt men , Dea, se det positivt! Nu kan du antagligen bli vacker på samma dag som jag blir det! :D haha

Eftersom det inte blir något i stan så funderade jag på att gå på bio, någon frivillig? Filmen som visas är Sex and the City! *det är då alla slänger sig över telefonen och ringer mig*


Hey! You! Outside Now!

Hallå!
Sitter med Axel (grannen den här gången) och kollar på tv och leter efter mitt lösenord till gymnasieintagningen för att jag har tappat bort det. :o Om jag inte hittar det kommer jag inte kunna komma in där och se vad jag kommit in på och kommer inte kunna svara ja eller nej på det och då kommer jag inte komma in på nåt gymnasie och då kommer jag inte få nåt jobb och då kommer jag bli tuggummiskrapare på t-centralen !!!! xD höhö

I stan idag blev Dea inte mycket vackrare, hon får bli det imorgon istället så jag förstörde bara mina fötter i högklackat istället.

Har fortfarande inga planer för kvällen, hjälp?

Shoo-be-doo-be-doo-da-day

Godmorgon!
Igår var som sagt min kära brors födelsedag. Det blev en liten middag med närmast vänner. Axel & Christian från Filipes klass och Sattawat som är en kompis och så lilla jag! Vi hade jättetrevligt och prata och åt och spelade poker till klockan 2 eller något sånt. Efter det gick Sattawat hem och någon timme senare somnade Filipe. Vi som var kvar satt uppe och snackade och kollade på film till klockan 9 och då gick jag och la mig. Vaknade igen vid 1 men då hade alla försvunnit. :P

Mycket trevlig kväll som ska upplevas igen på Axels landställe. (jag kanske får följa med :D)

Idag ska jag följa med little A in till stan för att göra henne ännu vackrare! Inte för att det kommer synas men ändå. x) Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska jag göra.. Förslag?

I'm new

Lite bilder och beskrivning om några händelser på sista tiden :)


Jag har varit på grönan och då träffade jag Filip och Fredrik :)


Innan jag åkte dit så skaffade vi gratis helium ballonger :)


Sen har jag somnat på balkongen och en fin solbränna medföljde x)


Sen fyller ju min kära bror år idag så jag var tvungen att fixa håret. Efter 5 dagar med uppsatt hår är det fluff som gäller så jag plattade ut det lite :)


Han fick ett sött kort också som jag måste visa :D

You Will Know

Halloj!
Jag har nu varit sjuk sen i lördags och har inte kunnat komma upp ur sängen ensam utan nån som stöder mig. Va på akuten i förrigår också men efter det börjar det gå uppåt. :)

Midsommar spenderades på Stångarö Gård (mormor & morfar) men avbröts på söndagen av att jag blev sjuk som en elefant...

Idag hade jag tänkt mig en promenad eller något, kan inte gå så långt för enligt mamma har min kropp sprungit fem maratonlopp nu när jag varit sjuk så jag har liksom inga krafter kvar x) Aja som vill hänga på min promenix?

Drunk Talk

God eftermiddag!
Idag har jag chillat hemma med ljudet från dammsugaren, borren och tv:n. Bra blandning? Inte alls...

Ska till landet i helgen för att fira midsommar och Filipes födelsedag. Kommer hem lördag eller söndag.

Byebye<3

Nothin' for Nothin'

God kväll!
Idag har jag chillat inne under mitt täcke med min otroligt sköna hammarby-tröja och mina blåa shorts. Väntade på att få titta på SATC maraton i 4 timmar men missade två stycken för att jag är sååå snäll mot Dea att jag går ut och lämnar en vän till henne eftersom att hon var desperat ^^ Spelade lite fotboll mot några små skitungar också men irriterande va de så vi sparkade iväg deras boll (a)

Åkte med Sebbe och Abshir? till gullmars för att köpa choklad också :P Dea va tragisk som fan påvägen hem :O

Nu sitter jag här och snackar med skåningen och bestämmer träff när vi kommer ner dit :P Ska snart sova tror jag, det är bara det att jag har ingen anledning till att gå upp tidigt imorgon :P

Har också tröttnat på min design men är för oteknisk för att fixa till den... Hjälp ?

Overrated

Godmorgon!
Seg morgon för mig men så är det. Låg och drog mig i sängen till klockan 12 tror jag men väcktes stup i kvarten av dumma borrar som hörs från hela huset. De håller fortfarande på och kommer antagligen att göra det hela dagen.. *suck*

Idag vill jag göra nånting men har inte kommit på vad. Det är nästan bra väder ute så skulle inte banga på en liten promenad eller nånting. Sugen?

Let Me Cry

Uppdatering !!!

Fredag: Matchen mot saltis gick inte bra. Förlorade med ganska mycket.. :/ Den kvällen gick jag ut med Camilla och några och hade ganska trevligt. :)

Lördag: Åkte till landet idag med pappa. På vägen bytte vi bil från bmw 520 i till mitsubishi pajero sport. När vi kom ner till landet stannade vi i askersund för att kolla till "Sundan" hur det såg ut innuti och lite små förslag som kunde lyfta fram skönheten i den. x) Pappa orkade inte laga mat så det blev en kebab-tallrik att ta med hem och bli uppäten framför sverigematchen mot spanien. 2-1....tråkigt.

Söndag: Åkte hem idag. Stannade på pappas jobb för att kolla in det. Najs! Kom hem till mamma där vi åt tacos och tittade på Friday Night Lights. Riktigt dåligt program.

Ikväll ska jag och Dea försöka komma ut och grilla och vi har förslag på Djurgården. Någon som vill med?

                                                            

Lovesong

Godmorgon!

Kvällen igår blev lite annorlunda än vad jag planerat. Skulle på fest i Vällingby men jag, Sandra och Camilla gick och åt istället. Träffade dryga turkar från Hagsätra men de pallade vi inte med så vi gick hemåt istället. Iaf Sandra. Jag och Camilla åkte till älvsjö station och skulle träffa Sebbe men hans tåg kom fram halv så vi pallade inte vänta. Tog istället bussen hemåt. När Camilla skulle av stod Misha, Hanna, Bettan, Lydia, Johannes, Emil och Albin vid busshållplatsen och chillade så vi gick av båda två istället och snackade med de. Sen började alla dra sig hemåt så då gick jag med Hanna och Misha till några gungor istället :P Stannade där ett tag och frös och sen hade jag och Misha sällskap hem. Kom hem 40 minuter för tidigt :O Skills!!

Idag har jag match med 93orna ute i saltsjöbaden mot just saltsjöbaden. Som ligger etta i serien... Har bara en sak att säga om detta:

Fredag den 13!!!!!!

Nasty Dogs & Funky Kings

Blev ingenting med glassen.. iaf inte än. Dea är väl lika seg som jag :P

Grillningen blåste vi av pga vädret...

Seg dag. Har bestått av diskning, städning och film. Får se vad som händer senare också.

xDxD haha -.-

I Want It All

Namn: Annie
Piercingar: öronen & naveln senare i sommar
Tatueringar: nej
Längd: 167 :)
Skostorlek: 38
Hårfärg: brunett

Är du kär i någon: nej...
Önskar du att du bodde någon annanstans: inne i stan
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: hur ska jag veta ? :P
Dricker du: ibland
Använder du droger: nej
Röker du: *host*
Vilket shampoo använder du: garnier fructis :)
Vilken parfym använder du: viktor&rolf flowerbomb
Vad är du rädd för: mörker
Gillar du att tvätta: usch..
Gillar du Berg-och-Dalbana: mjora

Senaste...
Film du hyrde:
hairspray ?
Film du köpte: köper inte filmer
Låten du lyssnade på:  rock away
Låten du hade på hjärnan: dole dole do dole dole do dole dole dole da da da (a)
Låten du laddade ner: hmm, homecoming tror jag
Personen du ringde: mami
Tv program du tittade på: Ellen degeneres
Personen du tänkte på:  :)

För eller emot...
Långdistansförhållande:
emot
Utnyttja någon: emot!!
Självmord: emot
Teenage smoking: både och..
Att använda droger: emot
Sex före äktenskap: för
Köra onykter: emot
Förhållanden: för!

Favorit...
Mat:
tacos
Låt: många
Sak att göra:
vara med kompisar
Sport: fotboll
Dryck: cola
Kläder: inga?
Film: coolrunnings
Bil: lamborghini

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke:
mjo..
Gråtit över en flicka: nej
Ljugit för någon: japp..
Varit i slagsmål: på dagis
Blivit arresterad: nepp, bara varningar

Antal...
Gånger du varit kär:
några
Gånger ditt hjärta brustit: alldeles för många gånger
Hjärtan brustit på grund av dej: vet inte
killar du kysst: ingen aning.
Personer från grundskolan du har kontakt med:  slutade i tisdags så ganska många iaf :P
Gånger ditt namn varit med i tidningen: två reppotage med mitt namn fast det  nämns i artikeln ganska ofta
Ärr du har på kroppen: vet inte

Ska bli skoj: sommarlov
Ska inte bli skoj: gymnasiet
Sparar till: rund säng
Pålägg som gäller: ost
Dagens dryck: apelsinjuice

Senaste...
Bok du läste:
har inte läst en bok på hur länge som helst!
Personen du fick mail av:  mami
Personen du fick brev av: polisen
Personen du fick sms av: jocke
Saken du köpte: choklad

Vad har du gjort idag: sovit
Var det kul: skööönt
Brukar du svära mycket: njae :)
Hur tidigt stiger du upp: runt tio
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll: äta, sova och titta på film med mami
Är du seriös: ibland
Vad är du allergisk mot: gräs och mörk choklad
Var har du ont: hälarna
Använder du hårspray: oftast
Kan du stå på händer? självklart :)
Favorit serie: greys anatomy, SATC.

Håkan Hellström ellr The Ark: håkan om jag måste välja
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: ingen
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: ja
Är du glad nu: seg
Var du glad igår: tror det
Känner du nån som jobbar på sjukhus: japp
Vad dansar du till: musik?
Stockholm är: bäst!
Göteborg är: gammalt
Kan du sjunga: ibland
Mer värt än guld: mami och bror
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: australien

Cigarettes & Chocolate Milk

Godmorgon!

Inatt sov jag ganska bra, vaknade bara 3 gånger inatt och sen tusentals gånger på morgonen då byggisarna är så irriterande så det går inte !! xD

Idag har jag inte mycket planerat förutom att hämta glass med Dea och grilla med några lite senare :) Finns på mobilen om det är nåt. byebye!

Softest Place on Earth

Hallå!
Kvällen igår blev ganska seg. Skulle åkt till långsjön men ingen va där så jag och Johanna åkte till kärrtorp och kollade matchen. Världens mest asociala människor fanns där... Tråkigt! Därför drog vi upp på övervåningen och kollade film istället...
Efter matchen spelade vi fotboll. Sen till bussen som vi missat och en sur mamma Camilla kommer och hämtar oss. (johannas mamma)

Idag vaknade jag vid 3, 4, 6, 7.30, 9, 10, 11 och 12.20 då jag gick upp. Allt efter 7.30 va p.g.a. allt borrande och ljud från när byggarbetare jobbar och slänger i dörrar... Ingen kul morgon.

Ska in till mamma och äta lunch med bror min också. Ska se om jag kan hitta lite kul saker som hårsprej, hårfärg och plåster x)

byebye

I Want Out of The Circus

Igår spelade vi match mot lärarna och förlorade... Kan berott ganska mycket på att Marcel "The hål" stod i målet och räddade inte en ända boll och några fler som vägrade passa utan va tvungna att styla och sen tappa bollen...

Aja, kvällen kom och klassen samlades på östermalmstorg för att äta på Friday's. Mycket gott och mycket trevligt. Efter drog, som Dea säger, vi tjejor till djurgården för att umgås. Fixade heliumballonger också och shiat va roligt det va x)


Idag va det avslutning. Första avslutningen i sjöängen där i va utomhus men dock sista för mig och resten av alla nior. Tråkigt men skönt. Sommarlovet har alltså börjat och Askersund, here I come!! Jag har nämligen fått sommarjobb nere i Askersund hos, inte mindre än, min pappa! Han har startat egen resturang som jag ska få jobba på. Trevligt värre. Tråkigt att jag inte kan vara i stockholm men det kommer fler lov då jag kan träffa kompisar. I och för sig kommer jag inte jobb hela sommaren. Jag ska ju hinna med att åka till Portugal och till Ungern också. Ungern kommer bli så jäkla kul! Göra det som jag tycker är roligast: Spela fotboll och umgås med mina kompisar. Och som en bonus på det hela: Utomlands!! Sol, bad, värme, kompisar och fotboll. Kan det bli bättre ?!?! :D

Bad Days

Matchen gick inte bra.. 1-0 till hässelby. Vi spelade skitdåligt och alla va på dåligt humör... Ingen bra dag för en match. Aja life goes on. :) Efter matchen stannade jag kvar ett tag med Martin, Andreas, Johan och min käre bror. Vi körde pricken och självklart ska jag bli rövad x) Blev träffad på vaden men annars träffade de bara andreas som också stod där ^^ Martin drog senare hem men då kom Björn och Ashel dit (a) Vi körde volly och såklart blir jag rövad igen... Blev inte träffad den här gången, Axel tog den smällen istället, vilken gentleman :D

Ska gå och lägga mig nu, har match imorrn mot lärarna på lisseberg klockan 9.. Får se om man blir fälld av Jöran då x) Natti natti<3

Candyman

Repriser!! Hela min dag består av repriser idag: Gossip girl, Desperate Housewifes, Greys Anatomy.. det går bara inte att missa!

Under hela vecka går ju alla dessa underbara program och varje dag gör jag nånting som gör att jag missar de: tränar eelr hänger ute med kompisar. Alltså, ingenting kan få mig att gå ut på dagen på söndagen eftersom jag ligger klistrad framför tv:n med glass och jordgubbar, m u m s !

Nu ska jag fortsätta med det också :) byebye, ses på matchen ikväll, Lisebergs fotbollsplan kl 20.00 Örby IS-Hässelby

Just a Game

PORTUGAL!!! 2-0 mot turkiet! Så jävla bra portugal :D

Sitter hemma hos pappa och tittar på fotboll med Sattawat, Chris och Filipe. Portugal vann precis och det är glad stämning här i rågsved. Ska precis hem till mamma och byta kläder och sen drar jag till Hanna och firar henne.

Byebye<3


A Day Like Today

Hatar denna dag !! Det har nog varit den sämsta dagen i mitt liv! Jag har inte varit ute en ända gång förutom när jag skulle ner till tvättstugan... Det blev ingenting hos Hanna eftersom jag och Dea inte får komma in... Och nu sksa jag åka till slussen för att hålla Dea sällskap nr hon ska till Svart! grrr... -.-

Troubled Soul

Hallå!
Den här dagen har gått ganska segt men den har varit najs. Jag har gjort lite allt möjlligt och ska strax träffa anton (a) Senare ikväll kanske jag ska till Hanna och fira henne, Grattis:) men vi får se hur det blir med det...

Crank It Up!

Godmorgon!
Fint väder idag. Här är en människa som inte ska sitta inne idag, jag! Hitta på nåt ?


Anywhere's Better Than Here

Jag måste klaga lite till..

Den här fredagen SÖG! Jag har inte gjort ett piss förutom att kolla på film och sitta vid datorn... Imorrn ska jag ut, även om det blir att jag blir själv. Ha!

Godnatt


Bye Bye Bye

KUL !
Kvällen blev inte riktigt som jag planerat. Sitter fortfarande inne med blött hår som inte vill torka och ingenting att göra. Sunshine är inte så glad idag så hon ligger typ hemma och surar. Andra åker till sina pojkvänner eller går på tråkiga fester. Hjälp mig någon?

If You Really Want To

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!

Jag har äntligen fått tillbaka mitt internet så nu jävlar ska jag blogga ! (om jag kommer ihåg förstås)

Mina senaste dagar har varit spännande och så här såg dessa ut:

Fredag-lördag: Klassresa! Asnajs ute i Östnora med mycket bad och chill. Grillning på kvällen och lite "nattliga aktiviteter" ;) Hade tävling mot Johan vem som låg i vattnet längst också, jag vann (a)

Lördagkväll: Åkte till slussen med Dea och träffa Svart och c/o. Lite småtrist eftersom vi hängde inne på ett dagis xD

Söndag: Hände inte så mycket tror jag, kommer inte ihåg tyvärr :P

Måndag-tisdag: Sega skoldagar med ingenting att göra. Handlade iof skor med mamma på måndagen. Tisdagkväll spenderade jag med Björn, Hanna, Dea, Johanna, Petter och Axel. Tittade lite för långt ner i flaskan och va hemma vid halv 1.

Onsdag: BAL! Trevligt värre. Runt 12 vare frissan-dags och det blev fina dock-lockar med alldeles för mycket hårsprej. Klockan 5 blir det förkrök hos Petter med skumpa och kamera. Fick en fin ros av Björn också :) Runt klockan 6 drog vi neråt skolan där det blev mingel och bål på skolgården. Halv 7 gick i in och åt en fin middag med namn i choklad på dessert-tallriken.



Torsdag: Skattjakt! Hippiedags för klass 9b2. Varmt och skönt med mycket spring igenom skolan i sökandet på skatten. Med hjälp av fel bibel och fuskande lärare förlorade vi med 9D och 9b1 medans 9C tog hem skatten. Tråkigt men men, man kan inte alltid vinna.

Torsdag eftermiddag: Bilen ner till landet vid 3 där vid åt en god middag med jordgubbar som efterrätt. M u m s ! 2fast 2furious kunde man ju inte missa heller (a)

Fredag: Städning... Blev väckt runt nio-tiden av mamma som ville att jag skulle hjälpa till med städningen av vårt gästhus. "Chilla!" blev mitt gensvar. 1 timme senare kommer mormor upp och skäller på mig som en hund och tvingar upp mig ur sängen. Medans vi städar kan man ju itne låta bli att ta fram kameran när man har hunden i närheten. :) Städandet håller på till klockan 4 då vi åker hem. Hemvägen var lång och tröttsam men när vi äntligen kom hem kunde jag inte göra annat än att gå och lägga mig i min säng.



Fredagkväll: Fest ? Kanske. Sova? Definitivt! (kanske lite senare i sånna fall)

RSS 2.0