Right!

Jag kom precis på, vilka är det som läser min blogg? Skulle bara vilja veta. :) Nattinatti<3

Just so you know..

Fick lite klagomål om förra inlägget och bara så att alla vet så är Axel ingen stalker. Han är min lilla skyddsängel som håller reda på mig och bryr sig så att det inte händer mig någonting. :)

7 timmar kvar

Va som sagt inne i stan idag och shoppade lite.
Träningen gick bra, gjorde lite bra saker i alla fall. Dea ska strax komma hit för att lämna hennes ipod och få sina högtalare.

Jag ska nog sova snart om Axel inte håller mig vaken. x) natti<3

18 timmar kvar

Va inne i stan idag med Camilla och fick med mig hem:
2 sportbhar
1 nessecär?
1 solskyddssprey
1 högtalare

Blev av med ännu mer pengar nu då..YAY! nooooooot

Utsliten

Sorry att jag inte uppdaterat men jag har varit så jäkla trött de senaste dagarna. Haft träning måndag, tisdag och idag och sen har jag sprungit runt i stan med Dea och med mamma i värmen. Slut? Jaaaa!

Och måste bara säga:
Vad va det jag sa om att du itne skulle vakna när jag ringde?!?! Haha!

Jag ska nog fortsätta packa lite nu, åker ju till Ungern imorgon. Mycket trevligt! Kommer hem 8 augusti.

Wish me luck!

Godnatt

Ikväll var jag med Rasmus, Lilldea, Dea och massa andra småsnubbar som va sega. Satt på en busshållplats i en timme också! Jaja, kom hem för inte så länge sen och ska gå och lägga mig, är så jäkla trött. x) nattiiii<3

Igår

Igår var jag med The Deas och några människor i segeltorp. Vi hade roligt och vi badade och allt. Mysigt!

Idag ska vi åka och träffa de igen tydligen, kanske lite segt men finns det ingenting annat roligt man kan göra så måste man ju offra sig lite^^.

Jag ska nog gå nu, byebye<3

Hemma

Nu är jag äntligen hemma i Sverige igen! Sååå skönt fast ändå vill jag tillbaka... Landade i alla fall klockan 23:00 ikväll och kom hem runt 00:00. Gick ut då och träffade The Deas men vi splittrades ganska snabbt då alla var trötta. Snart ska jag sova, ska bara snacka klart med några. Puss och godnatt<3

godnatt

Ar fortfarande kvar hos kusinerna och har precis atit klart tarta. Det fanns typ 5 chokladtartor (m u m s) och de ar slut. Snacka om tjocka slaktingar. xD

Bror och jag ska strax overtala mamma att aka hem sa att vi far sova och imorgon kommer jag hem till sverige. Yay!!

Fodelsedag

Halla!
Ar fortfarande har nere i portugal och ar hos mina kusiner igen. En av de fyller ar sa man maste ju vara lite snall. Imorgon aker jag hem... Trakigt eftersom jag inte vill aka harifran men skont som fan for att jag far komma hem till allt och alla. Saknat er som fan!!

Nu ska jag ga och sjunga for fodelsedagsbarnet. Kommer tillbaka sen, byebye<3

Tjockis

Nu har vi atit. Tigerrakor och kyckling pa portugisiskt vis. Mycket gott. Dessert blev det sjalvklart ocksa, vaniljglass med varm chokladsas. Mmmm....

Vi ska snart ta bilen till hotellet (hoppas jag) sa att jag far sova for att jag maste upp tidigt imorgon eftersom mamma fyller ar och vill ha frukost pa sangen. Eller frukost och frukost, det blir champagne och jordgubbar. Sjalv far man ata hotellfrukost...

Jaja, ska vara lite social nu och sa hors vi nar jag kommer hem om ni inte smsar mig(a).  Godnatt<3




Aven fast du inte snackar med mig sa alskar jag dig..

Portugal!!

Halloj dar hemma i det bleka Sverige!! Har nere sitter jag i soler och njuter a**t av mig! Jag ar brun for en gangs skull ocksa, sa ha! till dea som fuskar (a) Jaja, kommer i alla fall hem pa fredagnatt sa vi hors val da for de som ar vakna och pa lordag for de som sover.

Nu ska jag ivag och ata hos mina kusiner och imorgon fyller mamma ar sa det blir champagne/jordgubb-frukost, solsken pa dagen och portugisisk middag pa stan! Mycket trevligt.

Ses nar jag kommer hem sa att ni kan bli avundsjuka! :D:D

Saknar er: Little Miss Sunshine & J<3<3

Byebye

Klockan 14.50 idag lyfter mitt flyg från arlanda och då får ni inte se eller höra ifrån mig på en vecka! Tragiskt men skönt kanske? Aja, jag ska i alla fall försöka få tag på en dator någon gång under resan så att jag kan skriva lite och ladda kameran. Många fina bilder hoppas jag!

Aja, ha det så kul här hemma i Sverige, nu ska jag bli BRUN!!

Delikat

Jag har nästan bara slöat sen vi kom hem från farsta. Snart ska jag äta middag med mamma, bror och Lee. Det är fördrink nu med scampi också. M u m s !! Skriver nog ett lite senare men vi får se. Ska ju åk och möta Dea senare också. Aja, nu ska det ätas!

Shopping

Idag var jag och mamma i farsta och shoppade. Vi skulle bara på systemet men det tog ite längre tid än det eftersom det va rea på gina tricot. Mycket trevligt!

Mina nyköpta saker:

         

         


På den här bilden ligger också 2 ansiktsmasker, bikini, shorts, 1 shorta, leggings och bomull.

Sen så var vi som sagt på systemet och där tog jag en bild som är tillägnad Axel "Alsace" Hallin.

                                             

Läskig men tråkig?

Jag tittade som sagt på film. Den va seg och väldigt sci-fi-ig men ändå läskig och bra. Konstig film. Axel underhöll mig men inte bara det, Emil gjorde det också! Han har börjat skriva till mig och det är mycket trevligt. Axel med kommentarer och frågor om filmen och Emil med snälla kommentarer så att jag inte ska känna mig ensam. Trevlig kväll.

Imorgon ska jag äntligen få träffa favoriten! Jag har saknat dig som fan! Vi har planer men det är såklart tillåtet att ringa eller smsa. Alltid lika trevligt!

Sitter med en ansiktsmask och sovkläder nu så jag ska strax sova. Hoppas ni hade en trevlig kväll! Godnatt

Nu är det slut

God kväll!
Jag har nu kommit fram till att jag ska sluta med mina låttexter som jag har som rubrik. Snabbt och smärtfritt beslut.

Idag har jag praktiskt taget inte gjort någonting. Jag har sovit, blev väckt av Anna Tha Biatch, åkt till Bea med mamma för att handla och sen har jag legat inne och tittat på tv och lyssnat på musik.
Om ungefär en timme blir det film. Constantin med Keanu Reaves och Peter Stormare. Det blir en fin filmkväll med tv:n, popcorn och Axel i telefonen med små kommentarer om vad som kommer hända.

Tittade ni på de fina bilderna på facebook? Tihi, så kul vi hade! En dejá-vu blir det i september eller nåt sånt då Axel fyller år. Ser fram emot det!

Every Time I Speak

Halloj!
Sorry att jag kanske inte skrivit under helgen men jag har varit upptagen med att underhålla våra gäster, Axel och Christian. Det har varit mycket trevligt. Många skratt och fina bilder. De kan ni se på Facebook .

Idag kom vi hem och direkt så åkte jag, mamma och bror in till medborgarplatsen och åt på Spoon. Mycket gott! Kom hem och tittade på en "skräckfilm". Den vi inte läskig men den va ganska bra. Blev underhållen av både filmen och sms från Axel.

Ska strax ut till bror och Sattawat och titta på fler filmer sen ska jag sova. SOM jag har längtat efter min säng!!!

                                                           

The Happening

Godmorgon!
Morgonen började vid 8 för mig då brors telefonalarm ringde och han inte stängde av det. Då fick ju jag göra det, självklart...

Fick också reda på att Dea, my darling, tagit hål i tungan! Fast jag inte fick vara med... Saknar att vara med dig.

Idag ska jag typ inte göra någonting. Kanske kan få pappa att hitta ett köpcentrum eller nåt i Örebro så att jag kan köpa nytt smink. Mitt är helt slut..

Aja, får se hur det går med det. Ni kan inte få tag på mig på mobilen förens jag åker från Zinkgruvan(där landstället ligger). Om jag nu åker till Örebro så kan jag ta emot sms och samtal igen!

Jusste, Axel och Christian(Filipes kompisar) kanske kommer hit idag. Mycket trevligt!

The Traveller

Bilder från fisketur!!

                                        
Pappa och Filipe in action.             Ute på promenad.

                                  
Tråkigt på bryggan.                          Jag fångade en kräfta!

                               
Min brinnande pinne.                           Kul med kameran.

Downtime

Godmorgon!
Igår var nog den tråkigaste dagen i mitt liv! Satt och gjorde ingenting i kiosken som ingen kom till igår för att det regnade... Sen kom vår granne och hälsade på så vi snackade lite och sen stängde vi. När vi kom hem satte vi oss för att äta. Köttgryta. Vidrigt enligt mig...
Efteråt så gick jag, grannen och bror över till grannen och satte oss för att snacka där. Efter ett tag började jag må riktigt illa och gick därför tillbaka. Mer detaljer behövs inte men det va ingen trevlig känsla.

Idag blev jag inte väckt av pappa och bror. De åkte till kiosken utan mig. Snällt av de...

Senare kommer lite bilder från fisketuren också.

Away With The Summer Days

God kväll!
Kom hem för inte så länge sen från en kväll ute i skogen hos Pelle och Eva. De har åkt ut dit för att fiska i en vecka och vi åkte dit för att grilla med de. De hade inte fångat nån fisk så de hade köpt ifall att. Pinsamt...
Jag lyckades i alla fall fånga 13 laxar!! De var i och för sig 2 cm stora som Pelle skulle ha till sin damm men ändå! Lyckades fånga 3 kräftor också. Stolt!

Imorgon ska jag upp tidigt.. Klockan 7 för att hinna duscha och åka till kiosken för att GB kommer med glass till oss imorgon så att nån måste vara där för att släppa in de.

Tog många bilder, pappa in action med fiskespöt och min lilla vandring med hunden. De kanske kommer upp imorgon om jag hinner. Vi får se.

Godnatt på er<3

Jet City Woman

Halloj!

Öppnade kiosken klockan 10 idag som nu är den tiden den alltid öppnas. Jag gick upp klockan 8.15 medans alla andra gick upp 8.30. Latmaskar...

Gick lite bättre med försäljningen idag eftersom det var sol och mysigt ute.

Kom hem för ungefär 10 minuter sen och ska försöka hjälpa pappa att bygga badrummet.

Tog massa kuliga bilder idag som kommer upp när jag kommer hem till stockholm. Jag glömde sladden hemma...

Byebye<3

Sugardaddy

YES! Jag och Dea och Mamma har nu hjälpts åt så att jag antagligen får börja på Riddarfjärden. Hoppas det här funkar, men det verkar som det. Får veta den 28 juli. Spännande, spännande!

Har också öppnat min glasskiosk/café idag. Asnajs med glass och kakor överallt. :) Kommer i och för sig bli tjock nu. x)

Idag va en ganska bra dag helt enkelt och allt tack vare Little Miss Sunshine & Mami <3<3

Footprints in the sand

Den här dagen har varit skit rakt igenom.. Började med att jag inte kunde sova från klockan halv tre på morgonen. Sen ska man åka och handla till cafét och massa saker...
Besked kommer sen att mamma inte vill ha mig på riddarfjärden för att jag kommer "ångra det rejält!!" Hamnade i sängen klockan 6 och sov till klockan 9. Jag vill verkligen gå där men mamma kommer hata mig om jag gör det och om jag inte gör det kommer jag säkert mista en väldigt fin vänskap...

Jag hatar det här.

Xs we share

Idag har jag varit i min kiosk! Målade där från klockan 12 till 7. Segt men fint blev det! Nu är den fylld med glass också, Sia glass i och för sig... GB är mycket bättre. Och självklart har vi fixat det så att vi får det nån gång i veckan. :D

Direkt när jag kom hem la jag mig i sängen och somnade. Skönt som in i ****!!
Ska snart tillbaka dit, jag ska bara värma mig lite vid brasan först. Mmmysigt

Jag har ingen mottagning här ute i skogen så jag får inga sms eller nåt så när jag kommer in till "stan" så får jag alla som jag fått under tiden jag varit här ute. Lite småsöta sms må jag säga. :) Sen finns det ju de som inte är så söta med tanke på vem det är som skriver...

Jaja, ska tillbaka till min säng och mitt varma täcke nu, nattinatti!<3

Kings Road

God kväll!
Sitter på landet i Askersund och har en unge som blåser på mig. haha, det är inte lätt att roa sig här ute men det där är ganska komiskt.
Idag har jag slappat mest hela dagen och vid 7 fick jag rida en tur ut i skogen med en av grannarna. Mycket mysigt!

Imorgon är första dagen av mig i glasskiosken. Spännande? Läskigt, enligt mig...


God Don't Like Ugly

100 frågor.


TESTET BÖRJAR: 12:25

1. Fullständigt namn? - Annie Olinda Skagerfält Vasconcelos
2. Ålder? - 16
3. Vart bor du? - Älvsjö
4. Bor tillsammans med? - Mami och bror
5. Färg på ditt hus? - Vitt
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
7. När är du född? - 12/5/1992
8. Klass? - Gymnasiet
9. Vilket år tar du studenten? - 2011
10. Något jobb? - Pappas restaurang i Askersund
11. När gick du upp i morse? - Tio i 6
12. När ska du sova? - Ikväll
13. Duschat idag? - Japp
14. Kramat någon idag? -  Mami
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit idag? - Hamburgare som räckte genom lunch och frukost
17. Dagens klädsel? - Linne, mjukisar, tofflor
18. Dagens smink? - Mascara
19. Dagens sötnos? - Har inte hittat nån än
20. Dagens roligaste? - ...

socialt:

21. Har du många vänner? - Jora
22. Hur många har du kysst? - Några...
23. Vem kramade du senast? - Mami
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej :(
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Dea

favorit:
(just nu)

31. Film? - Ja'ä inte bitter x)
32. Låt? - John Dalbaeck - Blink
33. Mat? - Jordgubbar
34. Dryck? - Vatten
35. Färg? - Röd
37. Stad? - Stockholm såklart!
38. Land? - USA
39. Ämne i skolan? - Inget...
40. Människa? - Underbara

senaste:

41. Personen du tänkte på? - Pappa tråkigt nog
42. Personen du kysste? - Hemligt :)
43. Gången du spydde? - För någon vecka sen när jag va sjuk
44. Gången du grät? - Också den veckan
45. Pizzan du åt? - Vesuvio
46. Gången du var i Göteborg? - 2 år sen?
47. Gången du var i Stockholm? Varje dag :D
48. Gången du var full? - Kommer inte ihåg (a)
49. Gången du var hög? - Aldrig

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Sommarn=vitt, Vintern=vitt+svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut eller hemma ? - Beror på
54. Tvspel eller datorspel? - Tv
55. Singel eller upptagen? - Singel
56. Hångla eller ha sex? - Hmm.. :P
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Playahead
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad ;)
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Hemska båda två..
60. Blont eller svart hår? - Blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Gröna
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm, ofc
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Båda
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva

antal:

70. Personer du älskar? - De underbara i min närhet
71. Personer du hatar? - De finns...
72. Gånger du varit full? - Mohaha, inte bra (a)
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - *hemligt*
74. Glassar du ätit på en dag? - 7 eller något i Danmark, right Maja? xD
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen tror jag
76. Gånger du haft minnesluckor? - Några
77. Gånger du varit hög? - Aldrig
78. Personer du saknar just nu? - Little Miss Sunshine & Mr Converse
79. Gånger ditt hjärta brustit? - För många

vem:

80. Vill du kyssa nu? - Du vet vem du är
81. Ska du träffa imorgon?  - Alla raggare i Askersund
82. Sjöng du senast för? - Mormor
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Oskar
84. Spelade du tvspel med senast? - Länge sen :O
85. Vill du ta med på resa nu? -
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Äcklet...
87. Förtjänar att dö? - Äcklet...
88. Är söt? - :)
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Dig

vad:

90. Gör dig glad? - Att träffa mina älskade
91. Gör dig ledsen? - När vänner sviker
92. Vill du helst göra nu? - Åka till Spanien och sola
93. Önskar du att du slapp göra? - Jobba i en glasskiosk
94. Vill du ha nu? - Dea och en glass xD
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Presentkort på NP
96. Längtar du till? - Ungern
97. Tycker du om dina betyg? - Usch
98. Ångrar du i ditt liv? - För mycket
99. Är det bästa som hänt dig? - Min familj
100. Hur mycket är klockan? - 12:45


RSS 2.0