Det va inget fel på mig, bara stockholm...

Sitter hemma i vardagsrummet och lyssnar på musik och sitter här. Orkar inte åka någonstans men vill gärna gå ut. Nu önskar jag att jag va lite piggare så att jag orkade anstränga mig till att hitta något att göra men jag är alldeles för trött på sverige...

Jaja, får väl underhålla mig med att titta på tv eller nåt istället... ciaociao!

Stockholm=tråkigt? Det är något fel på mig...

Kom hem i fredags från kollo-jobbet och jag måste säga att jag aldrig haft så roligt på ett jobb! Guud, saknar alla människor redan och det är lite synd att de flesta bor så långt bort.. Men jag kommer åka och hälsa på lite överallt sen så kommer ju festen i slutet av sommaren för alla som jobbat under sommaren som jag förmodligen ska till och sen söker jag ju nästa sommar för att jobba igen, utan tvekan!
Lägger upp lite bilder senare också.

Sitter hemma hos pappsen nu och ska strax äta och senare vill jag komma ut och leva livet men min mobil har lagt av helt nu så jag kan inte få tag på någon men om nån ser det här så kan ni ju höra av er, känner mig lite desperat efter sällskap!

Nu ska jag äta lite och sen bär det av hemåt, ha det!

RSS 2.0