Godnatt kära läsare!

Godnatt!
Jag ska duscha och sen ska jag och camilla ha filmkväll med en pizza eller något liknande. Mycket skönt att vara hemma idag! Igår va det mycket trevligt, va i Bålsta hos Louise som fyllde år. Firandet höll på till sent på morgonen och  jag ska gå och lägga mig snart. Har ju inte gjort det pga en viss människa...

Jaja, om någon känner sig lockad av att komma och hålla oss sällskap så är det bara att ringa, har alltid mobilen på. pusspuss/ från en trött annie

Skämt åsido...

Den senaste veckan har jag spenderat min tid i skolan med min klass som faktiskt är ganska skön! Stannade på Spoon idag en snabbis och snackade lite med Kaj och Martin. Mycket trevligt! De kanske kommer hit imorgon också!

Snart ska jag ner till liseberg för att kolla derbymatchen mellan Örby p91 och Stureby p91. Kommer bli kul!

Skola

Hallooj!
Sitter i skolan på info & layout. Vi ska egentligen få lite små uppgifter men typ ingen kommer in på datorerna med deras nya lösenord. Själv snodde jag min kompis Sophies lösenord när hon inte kom in. Ni vet, magiska fingrar. Haha okej, skämt åsido, idag slutar jag klockan 5 och ska då åka till Mariatorget för att möta upp Dea för att sen åka hem. Väl hemma kanske jag ska åka och bada. Care to join me?

Sol!

Hej! Idag mår jag bra! Det är vackert väder ute och jag lyckades fixa håret som jag ville, inbakad fläta.

Idag vill jag åka och bada men alla är lite för sega för min del som va uppe vid 10. Ikväll hoppas jag på en övernattning hos B med D och Cc. Hehe, förkortningar i massor!

Nu ska jag ut på balkongen  med min bok och sololja. Ses!

Oj!

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft tid med tanke på att jag börjat ny skola och allt nu. Men i tisdags började jag iaf på Jensen Södra och än så länge har det varit väldigt mysigt! Har träffat nya människor och har fått flera introduktioner från olika lärare samt kurser.
På min fritid har jag hunnit träffa Dea, Behrooz och Cc ganska mycket vilket har varit trevligt. Vi har hälsat på killarnas skola, Jensen Östra, och tagit lite bilder såklart!

Dea och Behrooz in action!

Gymnasiet

Idag började jag på gymnasiet! Jensen Södra, Handel och administrations programmet. Trevlig klass efter det jag snackat med de flesta. Fast jag vill fortfarande inte gå på gymnasiet... Jag är ju inte värd det.

Va på hellas idag med alla ettor från Jensen Södra där det utspelade sig en tio kamp alla klasser mot varandra. Ganska segt om man frågar mig. Men det kanske bara är för att jag inte kände någon.

Träningarna med världens bästa Örby IS börjar imorgon också. Mycket trevligt och skönt! 17:30 - 19:00 på Lisebergs fotbollsplan.

Jaja, nu ska jag tillbaka till min säng och sörja lite. Får ju inte gå ut nu eftersom jag har utegångsförbud för något jag inte gjort. Menmen, ska försöka skriva lite mer senare, om inte, Godnatt<3

Godmorgon

Vaknade klockan 1 idag... Jag måste verkligen vända tillbaka dygnet snart för att det här funkar inte!

Idag ska jag inte för någonting! Det här är min lediga dag innan skolan. Måste iof hämta pengar från sandra idag... Jaja, det fixar sig!

I feel better, do you?

Godkväll kära vänner!

Idag har jag tvättat, plockat ner min säng(så nu sover jag på golvet), varit hos tandläkaren och... nja inte så mycket mer.

Lyckades äntligen övertala min engelsman att skaffa en webbkamera. Stolt!

Senare ikväll kanske jag följer med Sunshine in till The Voice. Väldigt skönt att det börjar bli som vanligt nu..

New beginning

Idag vaknade jag upp på landet med sol i ansiktet och fåglar kvittrande utanför, mycket trevligt! Jag stannade alltså kvar idag istället för att åka hem klockan 6 på morgonen med mamma och bror. Ville sova ut och dessutom hade jag och mormor en spa-dag i solen! Fick lite tårta på slutet också, mums!

Gårdagen bestod av firande av morfar, 74 år Grattis! och lite tankesnurrare...

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra men hoppas att något kul dyker upp! Hörs!

Punkt.

Så slutar allt.

Till dig...

Det första jag tänkte säga är: förlåt. Jag ville inte såra dig eller något liknande jag vill bara det bästa för mig själv och dig! Och om jag känner oss rätt så kommer det här inte funka. Det ända jag vill är att vi fortsätter vara så bra kompisar som vi är nu... Jag vill inte bli av med en så bra vän som du. Du är det bästa som finns i mitt liv just nu och det påminns jag om varje dag när jag loggar in på datorn med ett visst lösenord... Förlåt för allt, du vet vem du är.

Hungrig ?

Kul.. Inte ätit något på hela dagen. JO! En ticktack... Blir nog lite "frukost" nu då :P

Good night

Godnatt små läsare, jag är för trött för tt skriva... vilket jag har varit i ungefär en månad. Förlåt men jag måste satsa lite på skolan nnu när mamma tror jag kommer fucka upp allt... Aja, hörs kanske imorgon. byebye<3

Please...

I think i'm falling for you... Its not good because you are so far away and that means I can't be with you every day like I want to. I hate this and I will never get over it unless I get what I want, you. Please remember me for the rest of your life because I know I will remember you, love.

Kun Cup

Örby IS är de bästa!

Vilka om inte Örby Is vann Kun Cup i Ungern?! Guld blev det och många fina minnen. Kom hem igår klockan 10. Skönt men ändå tråkigt att vara hemma. Vi hade jävigt roligt där nere och engelsmännen va roliga som få. Jag skulle inte vilja åka ner dit igen men gärna på en till cup någon annanstans.

Ska gå och tvätta nu efter resan och sen ska jag in till stan med camilla. Hörs senare <3

RSS 2.0