I'm back for a day

Kom hem i söndags från kollojobbet som för övrigt är grymt roligt! Underbara människor där ute. Ska tillbaka imorgon så idag ska jag umgås med Axel en stund och sen blir det kanske en biltur? Får se om den nyblivna föraren har lust ^^

Nu ska jag strax ner i tvättstugan för sista gången idag och sen bär det av in till stan. See you there!

Grymt tråkigt väder, igen...

Skolan börjar 12.40 och slutar 14.10 idag. Värdelös dag men men, ska äta lunch med Emma sen och forhoppningsvis skaffa lite musik till min kära telefon? Får övertala honom lite, hehe.

I helgen ska inte så mycket hände förutom en match och en skönhetsstund som är väldbehövd! Får se om det blir som jag vill...

Nu är det bara 5 dagar kvar sen slutar alla 3or och åker flak och har mottagningar, jag får vara med på två av de där sakerna iaf. Flaket åker runt i några timmar och sen bär det av hemmåt för att fixa mottagningen för vänner och familjen. Dagen efter ska jag på Axels mottagning också och då har jag slutat skolan för på fredagen ska jag börja mitt nya jobb! Ska bli sjukt roligt verkligen, läängtar! Kommer tillbaka om 3 veckor men jag nås som vanligt på min mobil.

Underbara minnen <3

Nu ska jag göra "frukost" och sen ska jag gå ner till bussen. Ciaociao!

RSS 2.0