SCORE!

Sitter framför min dator, i min säng, under täcket, med tjocktröja, med tofflor, med musik, med alla lampor tända, med mobilen bredvid mig för att jag väntar på ett sms.

Sitter och skriver på min historiauppsats som jag måste lämna in imorgon eftersom att jag drar iväg då. Ska bli så j*vla skönt att komma ifrån skitsverige, skitmänniskor och skitskola! Asså jag har verkligen, helt seriöst, tappat hoppet på att hitta vänner som håller livet ut. Jag har en människa som betyder allt för mig och som jag skulle göra vad som helst för och jag vet att jag har samma inställning från hans/hennes sida. Men de flesta av mina gamla kompisar är ju inte riktiga kompisar, man kan inte lita på dessa människor och jag kan inte förstå att man faktiskt har gjort det tidigare när man nu ser deras riktiga jag. Jag blir såå trött.

Men jag är inte så mycket för att klaga just nu, nu vill jag bara få klart den här upsatsen som Filipe ska få läsa igenom senare och sen skicka in den så att jag har ett problem ur världen!


Modell-borsan ;)

Imorgon vid den här tiden sitter jag på flygplanet påväg till Frankfurts fina *host* flygplats där jag spenderar lite tid för att sen hoppa på nästa flyg till ****! Ska bli sjukt kul med lite semester och få lite färg på kroppen då den börjar bli väldigt blek... Jag ska slappna av i solen i två veckor och sen tillbaka för praktik i tre veckor. Skön månad jag har framför mig, or what?! ;)







Lite bilder på mitt två-veckors-paradis

Nej, nu ska jag ta en huvudvärkstablett så att tankarna slipper blockas av den och sen ska det skrivas så att tangenterna glöder! Får se om jag skriver något imorgon innan jag åker men jag har ganska fullt upp imorgon så blir nog inte så. Ska försöka få tag på en dator där nere så kanske ni får en uppdatering iaf!

See yah, don't wanna be yah!


xD

TPL FTW! (rofl)


wtf?


Dålig dag

Hejsan alla glada människor!

Idag blev det ingen skola för mig, har hyfsat stora problem just nu så jag stannade hemma. Känner inte för att visa mig utomhus...

Har pluggat en del idag, näthandel bland annat men det är så sjukligt tråkigt så jag vill bara strypa mig själv! Men jag måste ju. Ska försöka plugga lite till nu och sen ska jag gråta över mitt utseende just nu.

Ses!


Ungefär så här ful känner jag mig just nu..:(


Ready, set, go!

Skolan står på schemat och jag är ooootaggad.

Näthandel nu på morgonen till 11.05 och sen blir det lunch till 13.50. Hyfsat mycket tid att slå ihjäl men men så är det varje torsdag...

Efter skolan blir det hem, chilla med polarna! och sen blir det portgisiska kl 18-19.30. Ser fram emot att få llite läxor :)


Portugal olé portugal olé portugal oléééééé!


RSS 2.0