Fotbollsskador är inget för mig

Tjaba!
Sitter i skolan efter en krävande morgon. Vaknade vid 6.40 av klockan och försökte ta mig upp ur sängen, det gick inte. Försökte rulla, gick inte. Mamma kommer in för att kolla att jag va vaken, fick hjälp. Usch, knät är sönder så jag får åka hiss, woho!

Idag går jag i skolan från 8.00-11.10 men jag kanske kan ta ut komp. ledigt från sista lektionen så då är det bara att köpa något att äta och sen åka hem och plugga. Måste i och för sig in till stan igen när jag får mitt "samtal" från *****. Hemligt uppdrag som måste fixas, you know ;)

Nu ska jag återgå till att göra klart min hemsida och min lärare som undervisar 3-åringar, enligt honom. Puss!



En utav tvillingarna, Asmir eller Ismir? Vi säger Smir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0