Alla är 18 och ready to go, GALA!

Nu har äntligen Joss fyllt 18 och det tänker vi fira stort! Utgång/kidnappning igår och på fredag smäller det, gala at Joss place! Kommer bli grymt! Massa människor, massa musik och massa dricka. Får se hur vi klarar utgången på lördag...

Men nu tar vi de tre återstående dagarna först, har en massa att göra.

Onsdag: Plugg och fotbollsmatch?!
Torsdag: Plugg, stenhårt!
Fredag: Två prov, en redovisning och en hemsida ska avklaras. Sen är det PARTY!
Lördag: Utgång om kroppen är redo
Söndag: Bakisdag (inte för att jag blir bakis men ;P)

Söndagen ska också spenderas att ta in buskapet ordentligt, vi har ingenting mer.
Engelska - check!
Webbdesign - check!
Turism - check!
Praktisk marknadsföring -reklamfilm, sen check!
Idrott - check!
Mental träning - check!
Svenska - bildanalys, sen check!

Nu ska jag "suit up!" sen så bär det iväg på match. Hade hoppats att jag inte skulle behöva spela mer om jag inte kom på det själv men är man en schysst tjej så är man ju ;) haha! Ciao :)


En bild från gårkvällen, 18-åringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0