12 kilo upp i vikt...på 15 sekunder

Goodmorning sunshine!

Hade grymt kul igår hos Joss, åkte hyfsat tidigt med Nicole för att hon skulle åka och jag ville ha sällskap hem så det löste sig ju kemiskt! Fick lite inspiration till min dröm och till jobb igår också av Amie så sommaren kommer bli grym, grustaget here I come!

Idag ska jag jobba på dagen, måste ta mig ut till solna (igen) men det är förhoppningsvis värt det. Kommer bli kul iaf! Senare ikväll ska vi då ut och dansa, Joss första (lagliga, Neo räknas inte) utekväll på krogen! Hela BHA-gänget kommer förhoppningsvis och sen så har jag hittat lite annat folk som ska komma så kommer bli galet! haha


Nu måste jag börja göra mig i ordning, bara Filipe kommer hem med mina byxor :P kisses!

Vad kan det vara?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0