Todos os problemas tem solucao

Sitter hemma denna vackra dag, har inget ork att göra något alls. Idag slog verkligheten mig rakt i ansiktet, it was not nice! Kämpar på som fan men kommer ingenstans. Kämpar med att göra alla andra glada men glömmer bort mig själv. Kämpar med livet som det är och jag har kommit fram till att det är ganska lönlöst att fortsätta på samma bana. Måste byta fil. Kompisar kommer och går men vännerna som är äkta stannar alltid kvar. Killar är inget problem, de finns men de är inget jag vill grubbla på nu. Inget jag letar efter. Kärlek kommer till mig, jag ska inte behöva leta. Då blir den krystad och fel.

Nej, nu är det dags.
Dags att rycka upp mig.
De som vill va med får va med.
De som inte vill behöver inte.
My new life is going to be legen...wait for it....dary!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0