I'm back!

Nu är jag tillbaka från kryssningen som va grymt rolig!

Va helt värdelöst att hitta någon snygg kille bland alla drägg så jag höll mig till pojkarna i mitt umgänge istället. Dansade sent in på småtimmarna och en helvetes natt blev det eftersom att jag delade rum med tre killar och en av de snarkar så att båten gungar. Men det löste vi med öronproppar, musik och kuddar över huvudet. På morgonen steg snarkmonstret upp tidigt vilket gav oss en chans att ta igen timmarna som gått förlorade av letandet efter isolerande redskap.



Otroligt äckligt med såna här båtar egentligen. Allting är ofräscht och då har man inte ens börjat prata om människorna som åker på de. Visst, det är skitkul att åka på en sån här kryssning med sina vänner och bara röja men de som åker dit bara för att ragga eller supa är ju helt åt helvete. Usch säger jag bara!

Dagen idag har spenderats på soldäck med en öl i handen och med utsikt över skärgården och lite senare den underbara staden vi kallar Stockholm. Bröllopet skapade inga problem för oss på vägen hem vilket var skönt och när vi väl va hemma så blev det att slå på dumburken för att titta lite smått och se vad som hände. Vackert.

Nu ska jag ta en öl från mina två flak som jag köpt hem och sen en bra film! Good day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0