Go'morron go'morron!

En lång dag i skolan på Jensen södra. Började 8.30 och slutade 10.15. Det är hårt att gå i en så diciplinerad skola.

Dagen har erbjudit mig en chans till att göra klart min hemsida, vilket jag också gjorde. Lite betygssamtal har jag också haft och min oro har nu försvunnit. Jag har mina betyg, inga IG och i några kurser har jag bättre än förväntat vilket alltid är grymt motiverande!

Nu sitter jag och väntar på en Mrs Jones och en Mrs Göteborg som ska göra mig sällskap på Tinto, en otrolig restaurang med viner från de bästa årgångarna och mat som smakar delikat!

Ikväll ska jag ta en tripp utför med en match i sikte. Otaggad är bara förnamnet på hur jag känner mig inför denna kvälls utmaning. Men, a woman gotta do what a womán gotta do.

Food is waiting, bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0