Crazey!

Goddag alla små varelser! (?)

Idag är en bra dag, dåligt väder och jag är sjuk, men det är en bra dag. För idag ska vi fira Martin och det gör vi ordentligt! Vi ska nämligen ut med vår lilla båt som ligger i Slussen. Vi kallar den "Birka Paradise". Inte den roligaste, finaste och definitivt inte den största båten men den får duga för ett 18-årskalas.

Sitter här med handduken på huvudet snurrad som en turban och funderar på om jag kanske skulle börja göra mig i ordning. Ska träffa födelsedagsbarnet i stan kl 15 och innan dess måste jag till apoteket och till Ica. Så det börjar nog bli dags... Jaja, kan nog lyssna på lite musik först^^

Savage ft. Soulja boy - Swing


MEN! Jag ska sure as hell inte skriva mer här iaf, peace-out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0