Måndag - ännu en dag av mitt patetiska sommarlov

Goddag allesammans!

Helgen spenderades med vänner, vänner och vänner. I fredags va jag vid Långsjön med Anna och några av hennes kompisar och spelade lite volleyboll och solade och badade gjorde vi också. Kvällen kom och vi drog till Kiwi för att grilla och dricka lite. Grymt mysigt va det tills Anna försvann. Ensam med 6 killar, drömmen? Kanske, om man känner de :P

I lördags va jag och badade med pappa och hans sambo. Försökte lära lillebror att simma också, sötnöt! Erik va där och styleade lite för oss med fotbollen(som vanligt). Blev en film på kvällen och fotbollen fick man ju inte missa heller.

Satt på stranden i söndags, vi tog in solen i några timmar. Därefter blev det stress till Heron för att hinna ta ut biljetter till bio. Åt lite innan också. That reminds me, jag är hungrig! Måste. Äta.

Ha en bra dag i det molniga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0