Oops!

Oj då, nu var det nästan en vecka sen jag uppdaterade här. Men jag måste erkänna, jag känner inget större behov av att skriva så det är väl lugnt antar jag.

Men bara för att jag är inne nu så ska jag väl berätta lite kort om hur den här veckan har varit so far.

Skolan har tagit upp mycket av min tid som vanligt men jag har ju självklart haft tid för annat också. Igår t.ex. stod jag på öppet hus från kl 6 till 8 och pratade med 94:orna som ska börja på Jensen. De var mycket trevliga men min röst svek mig så efter ett tag tog jag en välbehövlig paus med en halstablett eller två.

Något mer? Jo men jag fikade med Martin i tisdags och innan det var jag på programråd i skolan där jag pratade med två lärare och en av de är vår programchef. Jag har nu gett min och elevernas åsikt för förändringarna som kommer inträffa på vår kära skola.

Nej, nu tog min motivation slut och jag ska nu fortsätta titta på Vampire Diaries, tja!

Ge mig värme, ge mig bruna ben, ge mig sena sommarnätter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0