Find your voice

Tjaba!

Skolan i ca 17 timmar till innan man får en ledig stund och får slappna av lite. Men sen blir det tempo. Måste plugga galet för att jag har en marknadsplan som ska vara inne idag.. *suck*

Igår bytte jag däck på bilen så idag är jag trött i armarna men sjukt värt, känner mig grymt duktig med tanke på att det var första gången jag bytt däck på en bil!

Resten av veckan är faktiskt ganska planerad.

Onsdag - plugga, J
Torsdag - shoppa, S, (plugga), A
Fredag - getting ready, party!
Lördag - stor-röjning i lägenheten, fixa till rummet
Söndag - forts. fixa till rummet

Kanske inte ett jättespännande veckoslut men det passar mig ganska bra faktiskt! Puss


Landet förra vintern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0